Friday. Friday.

Jahopp, då var det fredag.. Igen?! Veckorna bara springer förbi, men det betyder ju att det är sommar snart! Ska bli så jäkarns skönt med värme, slipper man ligga i solariet hela dagarna vilket icke är bra. Men fräschare ser man ju helt klart ut. Apropå fräsch så ska jag nog ta och tvätta mitt hår nu och få ur färgresterna som känns som de sitter kvar, eller så är man bara ovan att vara så mörk. Men det kommer ju gå ur lite. Och när vi ändå talade om värme så klickade jag hem ett par nya vår/sommarskor igår från Nelly.com. Jag har ju redan skor i denna modell och jag trodde faktiskt inte det modet skulle hålla i sig så pass som det gör? Men jag är lycklig för jag älskart. Lika mycket som jag älskar extremt höga pumps, allt som ger en ont i fötterna helt enkelt ;) tänkte att jag skulle lägga upp bilder på några av mina absoluta favoritskor, både vardags och fest. Får bli någon gång efter helgen. Måste faktiskt bli bättre på sånt så min blogg blir lite underhållande!

Hur som haver, ikväll blir det nog en lugn kväll framför film med goda vänner. Och imorgon är det dags för dop, jag ska läsa en dikt! Då jag blivit fadder hihi. Bara det att jag är urusel på att läsa högt, hur ska det här gå? To be continued så att säga på den saken. Ska hinna med lite plugg i helgen med tänkte jag, lire duktig måste man väl va? Ha en trevlig kväll allesammans!
Kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0