Nu tar jag dig till himlen.

Blogg.se publicerar mitt inlägg från igår morse nu, gotta love it right? Jösses säger jag bara :) ligger hur som helst och degar i sängen, borde sova snart så jag kan komma upp skapligt imorgon. Gud i övermorgon blir jag brunett igen, känns sjukt skumt men mitt hår behöver det. Orkar inte mer så att säga. Snacka om att göra tvärtom, färga mörkt till våren, positiva tjejen liksom ;D men I need a change. Imorgon kommer mams och paps hem från sin resa till Berlin, så jag måååste komma upp och städa lite ;) sen ska jag och mamma göra en omgång cambridgesoppa, för här ska det gås ner i vikt vill jag lova! Hoppas ni haft en trevlig helg, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0