Saturday night.

Chillar galet i min "onepiece" just nu i soffan. Gotta love it. Idag var vi på dop för mitt fadderbarn Liv. <3 jag läste lyckans minut och det gick bra för att vara jag, jag har lite problemas med att läsa högt för så mycket vuxna människor. Barn går bättre för då kan man överdriva inlevelsen ;). Liv fick ett par Ralph Lauren-skor utav oss som kommer bilder på nedan. Efter dopet åkte vi till svärfar och Bowie fick leka med pixie i rastgården! Sen åkte jag och M hem och kollade på melodifestivalen, och jävlar i havet vad dåligt det var. Molly var den enda som dög, och jag gillade hennes outfit starkt, riktigt snyggt ! Om någon vet var grejerna är ifrån så meddela mig snarast!!

Nu ska vi gå och lägga oss för Martin snarkar redan i soffan. Hoppas ni läsare har en underbar helg! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0