Saturday.

Hej på er! Spenderar min helg på landet, så himla skönt. Inatt var Martin med ut här också, mysigt värre. Han jobbar sjukt mkt natt den här veckan så därför är jag här ute. Sitter just nu och skrattar åt Bowie som glor rakt in i väggen och somnar samtidigt. Vet inte vad det är han ser för nånting, vill nog inte veta. Hundar ska ju kunna se sånt som människor inte ser. Hur som helst så var min finaste vän Felicia förbi med en blomma här nyss, hur söt får man vara. Hon ställer verkligen alltid upp, åker från stan ut hit för att bara säga hej och prata lite. Hon är guld den där människan! Men nu ska jag ringa lite till M som är på jobbet för att roa mig lite. Melodifestivalen sen för sjutton, alltid lika roande, eller? Jaja puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0