You wanna be on top.

Hej på er! Idag börjar top model Sverige. Ska ge det en chans även om jag har svårt att svika Tyra Banks ;D såg att Gunilla Pontén var med i reklamen tror jag, det är ju hon som designat mitt linne jag hade i helgen. Undra om hon är med i juryn, vore skoj :) efter top model blir det nog att sova för imorgon gäller det, usch och fy vad nervös jag börjar bli. Konstig känsla. Men mest av allt är man ju förväntansfull. Hur som helst så ska vi svulla i oss tacos här hemma när M kommer hem från gymmet :) gottis!
Förövrigt smsade jag precis Jenny om mitt hår, tror jag kommer gå tillbaka till brunt igen. Jag är tveksam och när jag tittar på bilder ångrar jag mig ibland, men jag vet att håret inte kommer palla mycket mer, även om jag handlat alla möjliga oljor mm nu. När jag färgat det så får det bli mer inpackningar också. Det har varit väldigt spridda åsikter on mitt hår, men när det är fixat tycker jag oftast själv att håret är snyggare blont. Men jag orkar inte med denna ständiga utväxt, och även om ni inte tror det så är jag extremt färgpedant när det gäller kläder. Och det blonda håret är så himla svårt till kläder. Ni fattar säkert inte ens vad jag menar men mitt hår är ju liksom guldblont och beiget tillexempel inte till det, inte rött heller kan jag känna. Vilket i-landsproblem, men bloggar man så gör man ;) ha en fin dag på er nu! Och va kul det är att det är många oväntade människor som läser min blogg. Jag ska försöka bli bättre med bilder nu också. Kanske en outfit då och då ;) puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0